De naturliga stegen…

Grönt

På denna blogg berättar jag om medicinalväxter m m, något som jag lärt mig av Eivor Söderström, som bl a arbetat på f d Hälsohemmet Föllingegården tillsammans med Lilly Johansson, en av hälsorörelsens förgrundsgestalter.

Jag har levt i stadsmiljö och bott i lägenheter m m. Jag bytte bort det mot naturen och fann genom det själslig frihetskänsla, massor av naturlig skönhet för ögat att njuta av och den läkande kraften i luften, växtligheten och vattnen.

http://lifecircles.webnode.se/

********************************************************
IMG_20130430_230320
IMG_20130430_230437

IMG_20130430_230559 IMG_20130430_230607

 

Kommentera

